31DC – #10 Gradient

Yay! Gradient-tid. Gradient-tid er den bedste tid, ikke? Jeg elsker at lave gradients. Jeg synes gradients er super flotte, og det er så sjovt at finde flotte farver der passer sammen.
I dag er min mani inspireret af… ferskner?? Jep, jeg fik idéen til farverne fra den fersken jeg spiste til morgenmad. Jeg synes farverne ville være perfekte til en efterårs mani, så jeg fandt hurtigt nogle lakker der passede super godt sammen.
Og jeg eeeelsker denne manicure. Jeg er SÅ klar til efteråret. Efterår er min yndlings-sæson, så jeg glæder mig til efterårs-manicurer. Denne her er perfekt synes jeg!🙂
Jeg har brugt YSL Poivre Noir, YSL Ambre Gingembre, China Glaze Papaya Punch (jeg er snart nødt til at købe en ny. Bruger den lidt for meget) og Dance Legend 303.

Efter lidt tid besluttede jeg mig for at tilføje lidt OPI Man with the golden gun, for det er bare min ultimative efterårs-lak. Looove!❤ (jeg viser billeder i morgen, for jeg nåede ikke at tage billeder)
_____________
Yay! Gradient time. Gradient time is the best time, right? I looove gradients. I think gradients are so pretty and it's so fun to find pretty colors that fit together.
Today my mani is inspired by… peaches?? Yep, I got the idea for the colors from the peach I ate for breakfast. I think it would be the perfect colors for a fall mani, so I quickly found some polishes that looks great together.
And I looove this manicuew. I am SO ready for fall. Fall is my favorite season, so I'm looking forward to fall manis. This is perfect, I think!🙂

After a while I decided to add some OPI The man with the golden gun, cause that's my ultimate fall polish. Looove!❤ (posting pics tomorrow. Didn’t have time to take pics)

3

2

1

10 Comments on “31DC – #10 Gradient

  1. For me is more pumkin like colors🙂 I love how smooth the transition is in all of your gradients is. Fantastic mani, I would be sorry the wipe this off of my nails!

  2. This is THE perfect fall gradient. Eva, you make me fall in love every single time!

Skriv et svar

