31DC2014 – #9 Rainbow

I dag er det regnbue-tid, og hvem elsker ikke regnbuer!? Jeg er i hvert fald super glad for regnbuer. Farver gør mig glad!
I dag besluttede jeg mig for at rekreere en meget populær mani som jeg har set på Instagram, lavet af @ane_li! Der var på et tidspunkt én der spurgte mig om jeg kunne lave det, og jeg sagde ja. Har gemt det til nu, for jeg tænkte at denne mani ville være perfekt til temaet!

Min base er Dance Legend 322 med Kiki 123 over. Resten er akrylmaling. Jeg synes resultatet er super fint!🙂. Jeg har ikke de bedste negle til nail art der strækker sig ud over flere negle (kan simpelthen slet ikke huske det rigtige term for det), men jeg gjorde mit bedste for at få neglene til at hænge sammen. Det ser ret akavet ud, men sådan er det ;D
____________
Today is rainbow-day, and who doesn’t love rainbows!? I for sure love rainbows. Color makes me happy!
Today I decided to recreate a very popular mani I saw on Instagram, made by @ane:li! Someone asked me if I could do it, and I said yes. I saved it for now, cause I thought it would be perfect for this theme!

My base is Dance Legend 322 with Kiki 123 over it. The rest is acrylic paint. I think the result is super pretty!🙂. I don’t have the best nails for doing continuous nail art (sorry, I totally spaced on the real term for this), but I did my best to line it up. Looks super awkward, but that’s that ;D

2ater

1

4

water

4 Comments on “31DC2014 – #9 Rainbow

  1. This is such a great idea! And beautifully done too. I might reproduce them for the “nails you love” day. If I do I’ll tell you🙂

Skriv et svar

