31DC2014 – #8 Metallic

Det er tid til metalliske negle! Jeg havde egentlig ikke på forhånd nogen idé om hvad jeg ville lave, så jeg gik på google for at søge inspiration. Jeg fandt et cool fashion billede, som jeg lod mig inspirere af.

Denne manicure består blandt andet af cut out nails. Jeg har aldrig rigtig været helt vild med det look, men synes det kunne være sjovt at prøve. Dette er en challenge hvor man kan slippe fantasien fuldstændig løs og prøve ting man ikke før har prøvet. Udfordre sid selv lidt. Så det gjorde jeg, og jeg synes faktisk, at det er ret fint. Jeg har valgt at lakere mine cut out negle med tre lag Linda Johansen Wienna Waltz for at få en fin nude base. Jeg ville ikke vise mine bare negle i designet, så tænkte at det ville være fint med en nude lak.
Til mine metalliske negle har jeg selvfølgelig valgt OPI Push and shove. Desværre ville den slet ikke samarbejde idag, så det blev ikke særlig pænt.

Udover min nail art har jeg også valgt at lave nogle cuticle tattoos. Jeg ved ikke lige hvorfor jeg fik den idé, det var ret spontant. Det er nu ellers ikke noget jeg tænkte jeg ville kunne lide, men jeg er overrasket over hvor fedt jeg synes det er. Synes bestemt at hvis man har den rigtige mani på, så kan det se rigtig fint ud. Mine er bare lavet med sort neglelak og en lille pensel. De holder ikke vildt godt, men det er sjovt og festligt🙂.
Alt i alt, er jeg rigtig tilfreds med denne mani!

Lakker brugt:
Illamasqua Scorn(elsker virkelig den finish den lak har!), OPI Push and shove og Linda Johansen Wienna Waltz.
___________________________
It’s time for some metallic nails! I actually didn’t have a plan for these nails to start out with, so I went to google for some inspiration. I found a cool fashion picture and got some inspiration from that.

This manicure consist of some cut out nails. I’ve never been totally crazy about that look, but I thought it would be fun to try. This is a challenge where you can let your creativity loose and try some things you haven’t tried before. Challenge yourself. So I did that, and I actually think it’s really pretty. I chose to polish my cut out nails with three layers of Linda Johansen Wienna Waltz to get a nice nude base. I didn’t want my bare nails to show in the design, so I thought a nude base would be nice.
For my metallic nails I, of course, used OPI Push and shove. Unfortunately it wouldn’t cooperate today, so it isn’t very pretty.

Besides my nail art, I also made some cuticle tattoos. I don’t really know why I got that idea, it was pretty spontaneous. It’s not something I thought I would like, but I’m surprised at how cool I think it is. I definitely think that if you have the right mani, it can look really pretty. Mine are just made with nail polish and a small brush. They don’t last too long, but it’s fun and festive!🙂
All in all, I’m really satisfied with this!

Polishes used:
Illamasqua Scorn(I really love the finish on this polish!), OPI Push and shove and Linda Johansen Wienna Waltz.

2

3

1

metallic

7 Comments on “31DC2014 – #8 Metallic

Skriv et svar

