31DC2014 – #6 Violet

Idag står den på Violette negle, og hvad i hulen er det? Ja jeg var ikke sikker, så jeg gik på google. Og det hjalp ikke. Så jeg har egentlig bare lavet et mix af en masse lilla farver og håber, at de rammer farven “violet” nogenlunde. Jeg har også lavet blomster på en af neglene, som skal minde om blomsten violet (viol)
Jeg valgte at lave en mix n’ match mani fordi jeg ikke ville lave blomnster på alle neglene. For at gøre det lidt let. Jeg har en negl med teksturlak på, to med watercolor og en med blomster (og intet på tommelfingeren ;D). Synes faktisk, at det blev meget fint.
Blomsterneglen er inspirered af den fantastiske Lacquerstyle!😀
_________________
Today is violet nails, and what is that? Well, I wasn’t sure, so I googled it. And that didn’t help. So I actually just made a mix of different purple colors, and I hope I got some violet in there. I also made some flowers, that are supposed to be a bit violet like. The flower violet.
I chose to do a mix n’ match mani because I didn’t want to do flowers on all the nails. To make it a bit easier. I have a nail with textured polish, to with watercolor and one with flowers (and nothing on the thumb ;D). I think it turned out really pretty🙂
The flowers are inspired by the amazing Lacquerstyle!😀

1

2

3

8 Comments on “31DC2014 – #6 Violet

Skriv et svar

