31DC2014 – #4 Green

Det er tid til dag 4 hvor temaet er grøn! Jeg havde lige fået mine nye ILNP lakker ind af døren, og det var perfekt, for før det, havde jeg ike vidst hvad jeg skulle lave til dette tema. Men da jeg så lakkerne, vidste jeg ret hurtigt, at jeg ville lave en gradient.
Jeg valgte at lave en gradient ud af Iconic, Bishop(H) og Fall semester. Hvis I ikke har set ILNP’s efterårskollektion, så skal i tjekke den ud. Det er den mest perfekte efterårs kollektion!
Super fed gradient, hvis jeg selv skal sige det.

Men jeg synes det skule lidt mere til, så jeg lavede nogle drageskæl. Jeg synes faktisk, at det blev rigtig fint. Jeg fulgte en tutorial fra Piggieluv!🙂
Til drageskælene tilføjede jeg også et lav China Glaze Fairy dust fordi.. Fairy dust all the things… ikke?😉
_____________________
It’s time for day 4 where the theme is Green! I just got in my new ILNP polishes, and that was lucky, cause before that I had no idea what to make for this theme. But when I saw these polishes, I knew I wanted to do a gradient.
I chose to do a gradient with Iconic, Bishop(H) and Fall semester. If you haven’t checked out ILNP’s fall collection you should. It’s the most perfect fall collection!
Super cool gradient, if I might say so myself!

But I thought it needed some extra, so I made dragon scales. I actually think it turned out really pretty. I followed a tutorial from Piggieluv!
For the dragon scales I also added a layer of China Glaze Fairy Dust because. Fairy dust all the things… right?😉

1

2

3

4

6

5

2 Comments on “31DC2014 – #4 Green

Skriv et svar

