31DC2014 – #2 Orange

Dag 2 i 31 dags udfordringen er Orange. Jeg fik en idé om at lave en striping tape gradient. Jeg kan ikke forklare det, så I må se billederne, og se hvad jeg mener😀
Min base er OPI My vampire is buff. Den orange er Kiki 228 (jeg købte den i Rusland, og den er så fed!)

Jeg er totalt vild med denne mani. Synes den er mega cool!
Første billede er indendørs med flash for at vise neon farven!🙂
________________
Day 2 in the 31 day challenge is Orange. I got the idea to do a striping tape gradient. I can’t explain it, so you have to see the pics to understand what I mean:D
My base is OPI My vampire is buff. The orange is Kiki 228 (I bought it in Russia, and it’s awesome!)

I’m totally crazy about this mani. I think it’s mega cool!
First pic is indoors with flash, to see the true neon color!🙂

1

2

3

3 Comments on “31DC2014 – #2 Orange

Skriv et svar

