Mani swap with Judyrox!

Hej!

Det er sjældent, at jeg har en manicure på i en uge, men denne mani har jeg faktisk haft på i en uge. Det er blandt andet fordi den har holdt helt fantastisk godt pga. min nye base coat, Orly Bonder, og så også fordi jeg bare er super vild med denne mani.

Dette er en maniswap jeg har lavet med Judyrox på instagram. Hun sendte mig en mail og spurgte, og jeg ikke kunne tænkte mig at lave et eller andet med hende, og vi besluttede os for at lave en mani swap; Altså hvor jeg rekreerer en af hendes manicurer og hun gør det samme med en af mine. Og vi måtte frit vælge hvilken mani vi ville lave.
Jeg scrollede ned af hendes feed på instagram og fandt denne super flotte mani (faktisk havde jeg fundet 4, og var ikke sikker på hvilken jeg skulle vælge, men jeg er glad for, at det blev denne!)
Jeg er helt vild med farverne til denne mani, og designet er lige mig!
Dette blev desuden lavet på min højre hånd også (og jeg laver ellers sjældent nail art på min højre hånd), og sååå fedt at det bare har holdt så godt pga. min nye base coat!😀

Nederst har jeg postet en collage af vores inspirationsbilleder og vores rekreationer. Judit’s er så flot!
____________________

Hi!

It’s rare that I wear a mani for a week but I have with this mani. It’s partly because it has lasted so well because of my new bace coat, Orly Bonder, and partly because I just really love this mani.

This is a maniswap with Judyrox on instagram. She sent me an email asking if I wanted to do something with her, and we decided to do a mani swap; Where I recreate one oof her manis and she recreates one of mine. We could decide for our selves which mani we wanted to recreate.
I scrolled through her feed and found this super pretty mani (I actually found 4 that I wanted to do, but I’m glad I chose this one!)
I love the colors on this and the design is totally me!
I also made this on my right hand (and I almost never so nail art on my right hand), and it’s soo cookl how long it has lasted because of my new base coat.😀

At the bottom of this post I posted a collage of our inspiration pictures and our recreations. Judit’s is so pretty!❤

2 1 maniswap m. judyrox

One Comment on “Mani swap with Judyrox!

Skriv et svar

