POTC Jack Sparrow nail art

(LOL. This post has been privated since I made it on the 21. It is now the 29, and I only just realized. FAIL!)

Nu er det efterhånden nogle dage siden, at jeg lavede denne mani. Jeg blev ikke vildt tilfreds med den, men jeg har brugt en del tid på den, så det ville næsten være synd, ikke at vise den.
På Instagram fik jeg en request om, at lave nogle POTC, altså Pirates of the Caribbean negle. Og det synes jeg da var en god ide, siden jeg selv er fan er filmene. Jeg havde egentlig planlagt at lave alle de tre hovedpersoner, men det endte med bare at blive Jack, for det ville tage alt for lang tid.
Jeg synes ikke det ligner, men jeg synes egentlig, at det er ret flot. Det er trods alt kun anden gang jeg maler realistisk, så selvom det måske ikke ligner vildt godt, så ligner det da et realistisk ansigt… ikke?🙂
De andre negle er laver med noget random sponging (elsker det ord dansk sammenhæng) og med forskellige guld glitterlakker på tipperne. Fordi det synes jeg var ret pasende ;D
_________________
It’s been some time since I made this mani. I wasn’t satisfied, but I spend a lot of time on it, so it would be a shame not to share it with you.
On Instagram I got a request to make some POTC, Pirates of the Caribbean nails. I thought it was a good ides, cause I’m a fan of the movies. I planned on doing all the main characters, but it ended up only being Jack, cause it would take too long to make them all.
I don’t think it looks like him, but I think it’s kinda pretty. It is only the second time painting realisticially, so even though it doesn’t look like Jack, it does look like a realistic face… right?🙂
The other nails are made with some random sponging and different gould glitter polishes. Because I thought that was appropriate.

1

3 Comments on “POTC Jack Sparrow nail art

Skriv et svar

