**Vind biografbilletter til Step Up All In!**

(Sorry, this post is only for my danish readers)

 

Hej!
Hvad siger I til endnu en giveaway om nogle lækre biobilletter? Jeg har igen fået lov til at udlodde 2×2 biletter til mine skønne læsere. Denne gang er det til filmen Step Up All In. Det er 5. film i serien, så noget tyder på, at det er noget folk kan lide😀. Jeg har ikke selv set filmene, så jeg glæder mig til at se denne med min søster. 

For at være med i lodtrækningen om 2 billetter, skal I bare lægge en kommentar i kommentarfeltet om hvad jeres yndlingsfilm er og hvorfor🙂

Biletterne er fribilletter, og holder til d. 18. september. 
Jeg finder to vindere på torsdag, og vinderne bliver fundet ved tilfældig lodtrækning🙂

 

her er traileren, hvis I ikke har set den:

12 Comments on “**Vind biografbilletter til Step Up All In!**

  1. Min yndlingsfilm er Stardust fordi den altid kan få mig til at smile, græde og grine. Jeg elsker at når jeg sætter filmen på til at falde i søvn til, ender jeg med at se det hele fordi jeg bare ikke kan lade være. Og så har Stardust den bedste lykkelige slutning jeg nogensinde har set.

  2. Min yndlingsfilm er Love Actually! Det er en klassiker og den har bare det hele – den er sjov, sød og romantisk!
    Jeg ser den mindst en gang i juletiden hvert år og jeg græder HVER gang jeg ser den!😀

  3. Jeg tror ikke, at jeg én decideret yndlingsfilm, dog tror jeg at Harry Potter-filmene kommer rigtig tæt på. Jeg elsker bøgerne utroligt meget, så derfor har filmene også en særlig plads i mit hjerte.
    -Derudover så er “The Breakfast Club” altid god.😉

  4. Min yndlingsfilm er Pulp fiction!
    Ikke nok med at det er en klassiker og den er lavet af min yndlings instruktør, så var jeg så heldig at se Pulp fiction, ved en strandbiograf, sammen med Quentin Tarantino, Uma Thurman og John Travolta, da jeg var til Cannes Film Festival i April. Det var Pulp fictions 20 års jubilæum, for at den havde vundet De Gyldne Palmer, så de deltog selv i screeningen og fejringen af filmen. Det var en KÆMPE oplevelse og jeg var personligt oppe og snakke med produceren, samt stå klods op af Uma, John og Quentin som alle fældede en tårer af ren lykke og overvældelse!
    Derfor er Pulp fiction min yndlingsfilm!

  5. Min yndlingsfilm er Amélie. Den har sådan en fin, fransk stemning, som altid kan få mig til at drømme mig til Paris🙂

  6. Min yndlingsfilm er Red, da den har hele pakken. Humor, action, puns og Bruce Willis.. What more Can you ask for really?

  7. Min yndlingsfilm er Harry Potter and the deathly hallows part two, fordi jeg bare er totalt tosset med Harry Potter, og jeg elsker slutningen hvor man får et ligge kig ind i fremtiden🙂

  8. Jeg har ikke en yndlings film, men jeg vil nok vælge en af Harry Potter filmene pga. alle de nye detaljer der dukker op, hver gang jeg ser dem. Jeg bliver bare aldrig træt af dem.😀

  9. En af mine yndlingsfilm er helt klart Avatar. Den tiltaler mig bare rigtig meget, og så er der masser af spænding i🙂

  10. Min yndlingsfilm må jo næsten være 17 Again med skønne Zac Efron i hovedrollen. Jeg kan se den IGEN og IGEN og IGEN!! Looove it❤

Skriv et svar

