NOTD – Blue china, (inspired by Nina Dobrev)

Hej!

I dag har jeg nogle super fine negle at vise Jer. Jeg følger Nina Dobrev på instagram (selvom jeg for lang tid siden stoppede med at se TVD, frdi jeg synes det blev lidt for meget) og jeg blev super inspireret af den kjole hun havde på til San Diego Comic Con. En rigtig flot hvid kjole med et blåt mønster (Ved nærmere undersøgelser, viser det sig, at det var en top og shorts. Men flot alligevel!)

Min base er Dance Legend 322. Jeg elsker farven og konsistensen på denne lak, men den chipper desværre så hurtigt! Det er bare ikke fedt når man har brugt lang tid på at lave et fint design! 

(Fun fact: Jeg havde et “mareridt” om denne manicure den anden nat. Jeg drømte, at den var helt chippet, faldet af I store stykker, før jeg overhoved havde nået at tage billeder af den! I kan nok forstå hvor lettet jeg blev, da jeg fandt ud af, at det bare havde været en drøm!)
_________________________

Hi!

Today I have some really pretty nails to show you. I follow Nina Dobrev on Instagram (even though I stopped watching TVD a long time ago, cause it started getting too much for my liking) and I got super inspired by the dress she wore at San Diego Comic Con. A really pretty white dress with blue print (By further inspection, It looks like it’s actually a top and shorts. But it’s pretty nontheless!)

My base is Dance Legend 322. i love the color and the consistency of this polish, it just chips so fast! That’s just not nice, when you spent a long time making a pretty design. 

(Fun fact: I had a “nightmare” about this mani the other night. I dreamt It was totally shipped off, like in bug chunks, and that was before I had had the chance to take pictures of it! You can understand I was very relieved when I woke up to find it had only been a dream!)

1a

6a

3a

5a

8

11 Comments on “NOTD – Blue china, (inspired by Nina Dobrev)

  1. It looks like some china plate pattern, or even more like dutch delfts. I must say – great!

  2. hvordan gør du det
    du er bare vildt dygtig
    har du eet godt råd til en helt ny neglelakblogger

Skriv et svar

