NOTD – Candy cane crush

Bare en hurtig mani jeg lavede igår, med fire flotte neglelakker. To af dem er nye, og jeg elsker dem!
Her har jeg brugt YSL Bleu Celadon, Chanel Sweet Lilacs, Chanel May og IsaDora Pink Crush. Grunden til den lidt mærkelige accent nail er, at striberne ikke var flotte på den negl, så jeg fjernede det og ville lave det igen, men var så lidt for doven. Så jeg valgte en textur lak i stedet, da de tørrer hurtigt!🙂
___________________
Just a quick little mani I made yesterday with four pretty polishes. Two of them, are new, and I loove them!
Here I used YSL Bleu Celadon, Chanel Sweet Lilacs, Chanel May and IsaDora Pink Crush. The reason behind the weird accent nail is, that the stipes turned out ugly on that nail, so I removed it, and wanted to remake it. But then I was to lazy, and instead I chose a textured polish because they dry fast!🙂

2

1

4 Comments on “NOTD – Candy cane crush

Skriv et svar

