NOTD – Blue gradient

Hej!

Jeg har lige lavet en mani inspireret af en af mine trøjer. Min trøje er grå med fugle, men en grå base var for kedeligt synes jeg, så i stedet har jeg lavet denne blå gradient. Som I måske ved, så er blå min yndlingsfarve når det kommer til neglelak (og i det hele taget), så en mani det kombinerer hele tre blå lakker, og tre af mine yndlings, det er da bare sagen!

Gradienten består af YSL Bleu Celadon (som jeg lige har fået og jeg elsker den. Den perfekte lyseblå/mint/turkise lak!) OPI Ogre the top blue (Som altid har været en af mine yndlings blå, fordi den er flot og konsistensen er perfeeekt!) og Chanel Magic (I ved hvordan jeg har det med Magic. Den er Magisk. Jeg elsker den. En dyb navyblå creme lak. AH. Loove!)
Så der er vidst ikke noget at sige til, at jeg elsker denne gradient. Desværre kunne jeg ikke få helt farve-korrekte billeder, og jeg har kun et billede at vise.
Jeg viser manicuren med fuglene senere idag🙂
________________________
Hi!

I just made a mani inspired by one of my shirts. My shirt is gray with birds, but I thought a gray base was too boring, so I did this blue gradient. As you might know, blue is my favorite color when it comes to nail polish (and in general really), so this mani that combines three blue polishes, and three of my faves as well, is just great!

The gradient consists of YSL Bleu Celadon (that I just got, and I love it. It’s the perfect light blue/mint/turquoise polish) OPI Ogre the top blue (which has always been one of my favorite blues, cause it’s really pretty and the consistency is perfeeeect!) and Chanel Magic (you know how I feel about Magic. It’s magical. I love it. A deep navy blue creme polish. AH. Looove!)
So it’s not hard to believe that I love this gradient. Unfortunately I couldn’t get any color accurate pictures, and I only have one picture to show.
I’ll show the mani with the birds later today🙂

1

One Comment on “NOTD – Blue gradient

Skriv et svar

