NOTD – Watermelon half moons

Undskyld mig, men hvor god er jeg lige til at poste i øjeblikket!?😀
Jeg har bare virkelig lyst til at lave negle og vise dem til Jer.

I dag vil jeg vise jer mine vandmelon half moon negle. Jeg synes det var en ret fin idé. Egentlig havde jeg først tænkt, at det skulle være en nude/hvid base, men det blev hurtigt til denne gule, som jeg egentlig synes er ret fin.
Den gule er OPI I just can’t copacobana og den røde er China Glaze Snap my dragon. Resten er akrylmaling.

Jeg synes dette var pænere i mit hoved, men jeg kan alligevel godt lide disse, især på lidt afstand.
__________________
Excuse me, but how good am I at posting at the moment!?😀
I just really want to do my nails and show them to you guys.

Today I want to show you my half moon watermelon nails. I thought it was a nice idea. I had actually planned on these being on a nude/white base, but quickly it became this yellow one instead, that I think looks great.
The yellow is OPI I just can’t copacobana and the red is China Glaze is Snap my dragon. The rest is acrylic paint.

I think this was prettier in my head, but I still think this looks great, especially further away.

2

1

3

4 Comments on “NOTD – Watermelon half moons

Skriv et svar

