NOTD – White swirly pattern

Min søster er nyligt hjemvendt fra 5 måneders studieophold i Rusland. Hun havde selvfølgelig lidt gaver med til os hver især.
Hun havde bl.a. Købt nogle plader med chokolade som jeg straks blev inspireret af. Snørklet sølvmønster på en blå base. Så flot!
Så jeg har ladet mig inspirere. Mit design er blevet blåt/Hvidt, fordi jeg ikke har nogen god sølv akrylmaling.
I stedet har jeg indkorporeret det sølv fra chokoladepladen, ved at bruge OPI Push and shove som accent nails. Sådan en fed lak, men rigtig svær at bruge. Den holder ikke længe, og jeg var nødt til t lægge den på flere gange, så min mani forblev flot.

Min blå base er YSL Bleu Majorelle, den sølv er OPI Push and Shove. Resten er akrylmaling.

Jeg er utrolig tilfreds med denne mani. Synes den er vildt cool!
___________________________
My sister just recently came home from 5 months study in Russia. Of course she had some gifts for us. She had this chocolatebar that I instantly was inspired by. An intricate silver pattern on a blue base. So pretty!
So I was inspired. My design is blue/white, cause I don’t have a good silver acrylic paint. Instead I incorporated the silver from the chocolatebar by using OPI Push and Shove. Such a cool polish, but hard to use in a mani. It doesn’t last long, so I had to re-apply a lot, to keep my mani looking great.

My blue base is YSL Bleu Majorelle, the silver OPI Push and Shove. The rest is acrylic paint.

I am really satisfied with this mani. i think it’s really cool!

2

1

4

3

13 Comments on “NOTD – White swirly pattern

  1. Jeg har fulgt din blog et stykke tid, og jeg fatter simpelthen ikke hvordan du kan være så fantastisk til nail art!🙂
    Jeg er helt vild med dette design, og jeg synes de to lakker du har brugt er så smukke at de begge er kommet på ønskelisten:P

    • Tusind tak for den dejlige kommentar! Hvor er jeg glad for, at du kan lide min nail art.
      Det er bestemt nogle smukke lakker. Værd at hav i samlingen😀

    • Haha, I’m glad you continued the sentence, cause I wouldn’t want to disappoint!😀 Thanks for the comment!

  2. OMG… you mean it’s NOT a stamping?!… Sincere compliments. *____*
    It is so beautiful that my eyes are bleeding!😀

    • Definitely not stamping. Took quite a while to do by hand😀. Hope your eyes are well now, some days after ;D

Skriv et svar

