NOTD – Ræv/Fox

Forleden dag fik jeg denne mani i hovedet, og måtte bare lave den.

Min base er en jeg har blandet af Anny Indian Sun og China Glaze Papaya Punch. Jeg ville gerne have en lidt mere orange-gul base, og jeg synes den blev super fin. Min accent nails er IsaDora Gold Crush. Jeg er ret vild med accent nails i øjeblikket.
Resten er selvfølgelig lavet med akrylmaling.

Jeg er totalt vild med denne mani! Synes den er super sød!
______________________
The other day I got this mani in my head, and I just has to do it.

My base is one I mixed using Anny Indian Sun and China Glaze papaya Punch. I wanted a more orangy-yellow, and I think it turned out great. My accent nails are IsaDora Gold Crush. I’m crazy about accent nails at the moment.
The rest of the mani is of course acrylic paint.

I totally love this mani. i think it’s so cute!

1

3

2

7 Comments on “NOTD – Ræv/Fox

Skriv et svar

