NOTD – Dragonfly fly away

Forleden dag blev jeg inspireret af de to trøjer jeg havde på. Den ene en almindelig langærmet bordeaux trøje og den anden en grøn sweater med guldsmede på. Jeg synes farverne var så fine sammen, og så elsker jeg jo guldsmede, så det skulle laves på neglene.
Selvfølgelig havde jeg ikke en farve der matchede min sweater helt præcis, så den tætteste lak jeg fandt var en fra The new Black (som har nummeret 2115)
Mine accent nails er en af mine yndlings sugar crush lakker, nemlig IsaDora Wine Crush.
I får selvfølgelig billeder med glossy top coat og mat top coat.
______________________
The other day I got inspired by the two shirts I was wearing. One of them being a plain long sleeved bordeaux shirt and the other a green sweater with dragonflies on it. I thought the colors were great together, and I really love dragonflies, so I had to make it on my nails.
Of course I didn’t have a color to match my sweater, so the closest color I found was one from The New Black (with the number 2115)
My accent nails are one of my favorite sugar crush polishes, IsaDora Wine Crush.
Of course I’m showing pics with glossy top coat and matte top coat.

1

2

3

6 Comments on “NOTD – Dragonfly fly away

  1. Awww…so pretty indeed! Love the base color that you have used and the awesome dragonfly design. Great job and great choice indeed!

  2. Hmm.. Hvor køber man The New Black neglelakker? Btw. hvis du bor tæt på KBH, så er der gamle essie lakker til 80 kr. og gamle Sally Hansen lakker til 50% i den store Matas på Strøget… – Tjek min Instagram profil ud: @mallesmakeupnails

Skriv et svar

