NOTD – Klokkeblomst/Tinkerbell

Så fik jeg endelig lavet nogle Klokkeblomst negle. Jeg har ville lave Klokkeblomst negle længe, for jeg blev så inspireret af den bog min mor købte for noget tid siden. Det er en af de fineste bøger.
Jeg har valgt at lave en simpel base og en holografisk glitter gradient, og kun have Klokke på en finger. Jeg gjorde mig egentlig ikke vild umage med hende, for jeg ville gerne have, at hun havde det der lidt “sketch”-agtige look som uden på bogen.
Jeg synes det blev Super fint. Selvom jeg var rigtig glad for det i sort hvid(/sort/mint) så ville jeg lige se, hvordan hun så ud i farve. Så det blev til en lidt glamourøs version af Kokkeblomst, med sølv-øjenskygge😀
(Hendes mund blev ikke god, da jeg kom til at male over den. Ups.)

Min base er Illamasqua Milf. Glitter gradienten er lavet med China Glaze Fairy dust(fordi, selvfølgelig!), China Glaze Glistening snow og IsaDora nail gitter i holografisk sølv.
__________________________
I finally got around to doing Tinkerbell nails. I have been wantng to do them for a while, cause I got so inspiret by a book my mom got some tie ago. It’s just the prettiest book.
I chose to do a simpel base with a holographic glitter gradient, and I only did Tink on one nail. I actually didnt bother too much about maing her perfect, cause I wanted her to have that “sketchy”look like on the book.
I think it’s super pretty. And while I did like it in black and white (or black/mint) I wanted to see her in color. She turned out to be a very glamourous version of Tinkerbell, with silver holographic eyeshadow.
(The mouth didn’t turn out good, cause I painted over it. Oops!)

My base is Illamasqua Milf. The glitter gradient consists of China Glaze Fairy dust (because of course!), China Glaze Glistening snow and IsaDora Nail glitter in holographic silver.

3

4

2

The last picture is taken with my ipod. So if the quality and size is a bit weird, that’s why.

4 Comments on “NOTD – Klokkeblomst/Tinkerbell

Skriv et svar

