OPI Life gave me lemons

Da jeg var i Helsingborg her i sidste weekend, faldt jeg over OPI’s neon kollektion. Jeg kunne simpelthen ikke stå for farverne efter at have set dem i virkeligheden (selvom jeg synes det er latterligt, at det hedder en “neon” kollektion, da mange af farverne ikke er neon) Jeg var simpelthen nødt til at have Life gave me lemons og You are so outta lime, da jeg ikke har noget i min kollektion der minder om disse.

Jeg prøvede selvfølgelig straks Life gave me lemons, og det er allerede en af mine nye yndlings lakker. Farven er en god blanding af grøn og gul, og den er samtidig ret neon, uden rigtig at være neon, hvis I kan forstå hvad jeg mener🙂
Jeg kunne selvfølgelig ikke fange farven ordentligt, men jeg vil vise billeder alligevel, og jeg synes de blev gode😀
Forestil jer lakken mørkere og mere neon. Dette er en musthave her til sommer! Fantastisk farve.
Her har jeg tre lag på. Rigtig god konsistens!
________________________________
When I went to Helsingborg last weekend, I found OPI’s neon collection. I couldn’t walk by those colors after seeing them in real life. (I do think its a bit ridiculous that it’s a “neon” collection, when they aren’t really neon) I just had to get Life gave me lemons and You are so outta lime, cause I don’t have anything in my collection like them.

Of course I tried Life gave me lemons right away, and it’s already one of my favorite polishes. The color is a nice mix of yellow and green, and it’s pretty neon without actually being really neon, if you get what I mean🙂
Of course I couldn’t catch the right color, but I want to show you the pictures anyway, cause they are pretty😀
Imagine this darker and more neon. This is a must have polish for the summer! Fantastic color.
Here I have on three layers. The consistency was really nice!

2

1

2 Comments on “OPI Life gave me lemons

Skriv et svar

