Ciaté Beach House Collection – French mani

For noget tid siden fik jeg denne fine nye kollektion fra Ciaté ind af døren. Dette er deres Beach House collection som består af fem fine mini-lakker. De kommer i en fin lille strand-hytte, og det alene er en grund til at købe dette sæt. Jeg kan i hvert fald ikke stå for sådan en indpakning. (Så vidt jeg kan se, er der to versioner af denne kollektion, men jeg kan ikke lige finde ud af om de har forskellige navne)

Det lille hus består af lakkerne, Pepperminty, Knickerbocker Glory, Hopscotch, Amazing Gracie og party shoes.
Alle farverne er bare suer fine og perfekte til sommeren. Jeg er især vild med den orange, Hopscotch og Pepperminty (som jeg tilfældigvis har i stor størrelse. Det er en af mine yndlings mint lakker)

Her har jeg valgt at vise farverne i en fransk manicure. Basen er tre lag af den nude lak Amazing Gracie. Til den franske kant har jeg brugt alle farverne fra sættet (Den gule er Ciaté Loop the loop, og den er ikke inkluderet i sættet)
Jeg har også tilføjet et lag af den fine glitter top coat. Synes den er super fin. Den får manicuren til at minde mig om slik!🙂
________________________
Some time ago I got this cute collection from Ciaté. This is their Beach House collection, and it consits of five mini nail polishes. The polishes comes in this cute little Beach house, and the packagging alone is reason enough to buy this. I can’t resist packeging like this. (As far as I can see there is two versions of this set. I can’t tell if they have different names though)

The little house consits of the polishes Pepperminty, Knickerbocker Glory, Hopscotch, Amazing Gracie and party shoes.
All of them are really pretty colors, perfect for the summer. I really like the orange Hopscotch, and Pepperminty (which I own in a big bottle. It’s one of my favorite mint polishes)

Here I chose to do a french mani. The base is three layers of the nude Amazing Gracie. For the french tips I used all the colors from the set (The yellow is Ciaté Loop the loop, and is not included in the set)
I also added a layer of the pretty glitter top coat. It’s really pretty. It makes me think of candy!🙂

1a

2a

1

2

(Nail polishes sent for review)

8 Comments on “Ciaté Beach House Collection – French mani

  1. Haha ikke langt fra tanke til handling😉 De er super flotte og elsker især når der kommer på glitter på toppen!

    • Haha, tænkte at jeg nok burde. Ellers ville det nok først ske i weekenden, og der er jo længe til😀. Elsker også den glitter. Synes den er super fin!😀

Skriv et svar

