NOTD – The fault in our stars

I dag vil jeg vise jeg mine første “portræt” negle. Jeg har længe gået og sagt, at eg gerne ville lave flotte realistiske ansigter, men det bliver man jo ikke god til, med mindre an faktisk begynder på det, og øver sig.

Forleden viste jeg ikke hvad jeg skulle lave på mine negle, men havde gået og tænkt, at jeg gerne ville lave The fault in our stars negle. Jeg ville dog ikke lave de klassiske som er set så mange gange før, så jeg besluttede mig simpelthen for, at lave hovedpersonernes ansigter som set fra filmens plakat (og soundtracket, som jeg er helt vild med!)

Som sagt, er dette mine første rigtige realistiske portrætter, og hold da op hvor er jeg stolt af disse. Jeg synes især, at Shailene ligner ret godt. Ansel ligner også en smule synes jeg, og jeg er især vild med shadingen på ham. Og læberne, som ellers voldte mig en del problemer.
På mine tre andre negle har jeg valgt at skrive titlen på bogen/filmen, og nogle citater.

Jeg elsker disse negle. Bare jeg havde lavet dem til når jeg skal ind og se filmen!
______________________________
Today I want to show you my first ”portrait” nails. For a long time I’ve been wanting to make pretty realistic faces, but you won’t get good, unless you actually start doing it and practice.

The other day I didn’t know what to do on my nails, but I had been thinking about douing The fault in our stars nails. I just didn’t want to the the classic Tfios nails, that have been seen so many times, so I decided to make the main characters faces as seen on the ovie poster (and the soundtrack, wgich I absolutely love btw!)

As said, this is my first real realistic portraits, and I am so proud of these. I especially think Shailene looks pretty good. Ansel is also great I think, and I especially love the shading on him. And the lips, which I had a lot of trouble with.
On my other three nails I wrote the title of the book/movie and some quotes.

I love these nails. If only I had made them when I’m going to see the movie!

1

3

2

4

1a

(I know that’s a bit creepy, but I really like how it lokes close up!)

9 Comments on “NOTD – The fault in our stars

  1. Ja må nok tilslutte mig Laura😉 Du er for vild😀 Jeg har dog ikke den fjerneste ide om hvem personerne er og har heller ikke hørt om bogen før.. Det er næppe min målgruppe tænker jeg?

    • Det tror jeg nu nok. Det er en super fin kærlighedshistorie, så hvis man er til det så er det bestemt noget man bruge se/læse!🙂. Det er sådan en historie man næsten ikke kan hade!

  2. Incredible. I don’t know how you can remove them. You are a talented artist. Do you do other art besides nails?

Skriv et svar

