Nail art May #8 – Mothers day

Okay, jeg ved, at jeg er totalt bagud i denne maj challenge, men jeg har bare ikke haft tid.
Anyways, dag 8 var mors dag, og jeg lavede disse lige i sidste øjeblik på mors dag. Herhjemme fejrer vi ikke mors dag som sådan, men siden dette var en challenge, tænkte jeg, at jeg ville lave disse negle som en gave til min mor. Så jeg valgte at lave nogle blomsternegle. Jeg ved, at hun elsker syrener, så det har jeg lavet. De blev super fine synes jeg. De var super nemme at lave, så engang når jeg får tid, laver jeg en tutorial.
Desværre har det været så dårligt vejr, så har ikke kunne få ordentlige billeder. Desuden, pga. min praktik i en skovbørnehave, så har de ikke haft det så godt. Jeg har prøvet at lappe dem lidt.

Min base er Dance Legend 322 (Min absolutte nye yndlings hvide. Rigtig fin mælkehvid!)
________________________________
Okay, I know I am totally behind in this May challenge, but I just haven’t had time.
Anyways, day 8 was mother’s day, and I made these in the very last minute on mother’s day. We don’t really celebrate mother’s day here at home, but this was a challenge, and I wanted to make this as a gift for my mother. I chose to do some flower nails. I know she loves lilacs, so that’s what I made. I really like this mani. It was super easy to make, so when I have the time one day, I will make a tutorial.
Unfortunately the weather had been really bad, so I couldn’t take better pics. Also, because of my internship in a daycare, the mani hasen’t been doing too well. I tried to patch it a bit though.

The base is Dance Legend 322 (my absolute new favorite white. Really nice milky white!)

1

2

7 Comments on “Nail art May #8 – Mothers day

  1. Wow, så smuk en mani og syrener er min yndlingsblomst så desto bedre!
    Jeg ville elske at se en tutorial og ville med høj sandsynlighed ikke bære andet end den her mani😀

    • Jeg laver nok en tutorial på et tidspunkt når jeg har tid. Er selv helt vild med denne mani, og den var faktisk overraskende nem at lave🙂

Skriv et svar

