Nail art May – May Flowers (Inspired by Wondrouslypolished)

Hej!

I dag ville jeg lave noget meget simpelt. Jeg havde i forvejen en mani af OPI My vampire is buff og China Glaze Fairy Dust på, og jeg synes det var en fin base til noget nail art. Jeg besluttede mig for at prøve IG @Wondruouslypolished seneste blomster design, for jeg var/er vild med det! Hun har lavet en fin tutorial til hvordan man laver designet, så det gik jeg i gang med!
Synes faktisk det var lidt svært at få blomsterne til at se rigtige ud i formen, men jeg prøvede. Og de blå blomster er jeg ikke vild med. Jeg kunne bare ikke få dem til at ligne blomster. Jeg tilføjede nogle små gule prikker i midten, hvilket gjorde dem lidt bedre. Jeg har desuden tilføjet nogle små lysegrønne blade, bare for lidt ekstra🙂
Blev faktisk ret vild med dem, efter den matte top coat!

Disse passer også fint til denne måneds Californails nail art challenge, hvor temaet er May Flowers. Så jeg vil prøve at være med i denne måned😀
_________________________________
HI!

Today I wanted to do something really simple. I was already wearing a mani consisting of OPI My vampire is buff and China Glaze Fairy Dust, and I thought it was a pretty base for nail art. I decided to try out IG @wondrouslypolished latest floral design, cause I thought/think that it’s so pretty. She made a great tutorial on how to do this.
I actually think it was hard getting the shapes right, but I tried. I don’t really like the blue flowers. I just couldn’t make them look like flowers. I did add small yellow dots, and I think that helped a bit. I also added small light green leaves, just for an extra touch🙂
I actually really like them after the matte top coat!

This mani also fits nicely with Californails’ nail art challenge, where the first theme is May flowers. So I’m gonna join this month😀

1

2

3

2 Comments on “Nail art May – May Flowers (Inspired by Wondrouslypolished)

Skriv et svar

