Chanel Ballerina

I min forrige manicure, min påske tribal, var mine base Chanel Ballerina, og jeg synes ikke, at I skal snydes for at se den alene også. Det er en super fin sheer lyserød lak, men med bare tre lag får man et flot dækkende resultat. Man kan selvfølgelig også bare lægge et-to lag på, og få et fint neutralt look, men jeg kan godt lide når det dækker lidt mere. Synes det er en rigtig fin lak!
Jeg tog desuden et billede med mit nye Basse krus.. synes det var den sjoveste kombi, Chanel Ballerina og grisen Basse ;D

En lignende lak til denne er Sally Hansen Shell we dance? men hvor Chanel Ballerina kun tager 3 lag for at være dækkende, behøver Sally Hansen’s i hvert fald mere end 7😀
Se den HER
_______________________
In my previous manicure, my easter tribal, my base was Chanel Ballerina, and I wouldn’t want to cheat you from seeing it alone. It is a super pretty sheer pink polish, but with only three layers you get a pretty opaque result. Of course you can do 1-2 coats and get a pretty and neutral look, but I like it to be a bit more opaque. I think it’s such a pretty polish!
I took a picture with my new Hamm mug.. I thought it was the funniest combination, Chanel Ballerina and Hamm the pig ;D

A similar polish to this is Sally Hansen Shell we dance? But where Chanel Ballerina needs 3 coats to be opaque , The Sally Hansen needs at least more than 7😀
Watch it HERE

2

3

1

One Comment on “Chanel Ballerina

Skriv et svar

