Matryoshka’s – My Russa manicure

Hej!

Jeg har slet ikke fået vist min Ruslands manicure. Til dem af Jer der ikke ved det, så har jeg lige været i Rusland, Sankt Petersborg helt præcis, og det var super dejligt. Jeg fik tilbragt tid med min søster som studerer derover og vi holdt min mors 60års fødselsdag.

Inden jeg tog af sted lavede jeg selvfølgelig en Ruslands manicure. Jeg valgte at lave matryoshka’er (som vi altid har kaldt babushka’er herhjemme. Det er vidst en dansk ting at kalde dem sådan??) Anyways, jeg har lavet dem i stor til lille, som de jo er, med den største på tommelfingeren og den mindste på lillefingeren.

Min base er en sart gradient af Nail station Sugar-free og Fnug Supermodel. Resten er lavet med akrylmaling.
Jeg synes det blev rigtig fint. De er godt nok ikke helt samme form, men det var også svært.
Denne manicure holdt i stort set en uge uden at der skete noget. Kun en smule tipwear. Så dejligt!
________________________
Hello!

I didn´t even show you guys my Russia manicure. For those of you that didn’t know, I just went to Russia, Saint Petersburg to be exact, and it was so nice. I got to spend some time with my sister who is studying there, and we celebrated moms 60th birthday.

Before I went, I obviously made a Russia manicure. I chose to do matryoshka’s (that we have always called babushka’s at home. I guess that’s a danish thing, to call them this??) Anyways, I made them from big to small, as that’s how they are, the biggest on the thumb, the smallest on the pinky.

My base is a subtle gradient made with Nail Station Sugar-free and Fnug Supermodel. The rest is made with acrylic paint.
I think it turned out great. They are not the same shape, but it was hard to make them totally alike.
This mani lasted almost an entire week without anything happening. Only minor tipwear. So nice!

3

2

1

11 Comments on “Matryoshka’s – My Russa manicure

  1. Er det for sent at deltage i konkurrencen om billetter til Divergent? Kan se at der ikke er fundet en vinder, medmindre du selvfølelig bare har kontaktet den der vandt.:)

    • Jeg er igang med at finde vindere nu. Jeg inkluderer dig i lodtrækningen, da du ikke kan nå at kommentere🙂. Så må vi se, om du er heldig😀

    • Thanks1 i thought it woukld be perfect for my Russia trip! Thanks for all the sweet comments, btw!😀

Skriv et svar

