VIND biografbilletter til Divergent! *GIVEAWAY*

div

(Sorry, this post is only for the danes ;D)

Hej!

Sødeste Sanne fra Nordisk Film har endnu engang været så sød at lade mig udlodde lidt biobilletter. I ved sikkert, at jeg selv er super vild med YA (young Adult) bøger, og jeg elsker når de bliver filmatiseret.
Jeg læste Divergent sidste år, og jeg var vild med den. Jeg har netop genlæst den på dansk, og glæder mig nu ekstra meget til når filmen kommer i biograferne!

Sanne har lovet mig 2×2 billetter som jeg kan give væk til Jer, så to heldige vindere vil vinde to billetter!

Det eneste I skal gøre for at være med i lodtrækningen, er at svare rigtigt på følgende spørgsmål:
Hvad hedder de fem faktioner som man kan blive en del af i bogen Divergent?

Jeg vil finde vinderne blandt de rigtige svar på tirsdag!

Her er traileren til dem af Jer der ikke har set den… eller dem af jer den gerne vil gense den!🙂

30 Comments on “VIND biografbilletter til Divergent! *GIVEAWAY*

  1. Puritanerne
    De Sanddru
    Pacifisterne
    Intelligentsia
    Skytsenglene

  2. De fem fraktioner er Puritanerne, De Sanddru, Pacifisterne, Intelligentsia og Skytsenglene

  3. Super fed giveaway! Jeg håber du vil lave en nail art konkurrence snart, for jeg er super frisk!😉
    De fem fraktioner er Abnegation (De uselviske), Amity (De fredelige), Candor (De ærlige), Dauntless (De frygtløse) og Erudite (De intelligente)🙂

  4. Jeg elsker Divergent! Er ved at læse den tredje bog og jeg har hørt der er et kæmpe twist til sidst. Har kun læst bøgerne på engelsk så jeg aner ikke hvad faktionerne hedder på dansk, men her er de: Abnegation, Dauntless, Amity, Candor og Erudite.

  5. Jeg har læst bogen og jeg glæder mig totalt meget til at se filmen😀

    Svaret er Skytsenglene, Pacifisterne, Puritanerne, De Sanddru & Intelligentsia🙂

  6. Fed giveaway!😀

    Svaret: Intelligentsia, Pacifisterne, Puritanerne, De Sanddru og Skytsenglene.

  7. De fem fraktioner er: Puritanerne, De Sanddru, Pacifisterne, Intelligentsia og Skytsenglene😀

  8. Nylig læser på din blog – lækre negle!

    De fem fraktioner er: Puritanerne, De Sanddru, Pacifisterne, Intelligentsia og Skytsenglene

    krydser fingre!

  9. Puritanerne, De Sanddru, Pacifisterne, Intelligentsia og Skytsenglene ;o)

  10. Puritanerne, De Sanddru, Pacifisterne, Intelligentsia & Skytsenglene.🙂

  11. Ej en fed konkurrence!
    De fem factions er Abnegation, Erudite, Dauntless, Amity og Candor🙂

  12. De fem faktioner hedder: Puritanerne, De Sanddru, Pacifisterne, Intelligentsia, Skytsenglene

  13. Skal ind og se den med min søde veninde, så det ville da være rart at vinde billetter🙂
    Abnegation
    Amity
    Candor
    Dauntless
    Erudite

  14. De 5 faktioner er Puritanerne, De Sanddru, Pacifisterne, Intelligentsia og Skytsenglene🙂

  15. Den vil jeg så gerne se!😀
    De Saunddru, Intelligentsia, Pacifisterne, Puritanerne og Skytsenglene.

  16. De er: abnegation, amity, candor, erudite, dauntless 😄

  17. De fem fraktioner hedder:
    Puritanerne, De Sanddru, Pacifisterne, Intelligentsia og Skytsenglene.
    Hvor er det super lækkert med en giveaway!:-)

  18. Efter første aften med bogen (i går) hvor jeg lige hapsede 150 sider ved jeg nu at de hedder Abnegation, Candor, Dauntless, Erudite og Amity.

    Og jeg glæææææder mig til at læse videre!😀

  19. De fem fraktioner er Puritanerne, De Sanddru, Pacifisterne, Intelligentsia og Skytsenglene

    Wuhuu krydser fingre!

  20. Puritanerne, Sanddru, Pacifisterne, Intelligentsia og Skytsenglene😀

  21. En SKIDE god bog, så håber filmen også er fantastisk🙂 De 5 faktioner hedder Puritanerne, De Sanddru, Pacifisterne, Intelligentsia og Skytsenglene🙂

  22. Elsker bøgerne(har dog kun læst de to første) og glæder mig helt vildt til at se filmen i biografen.🙂 Fraktionerne er Puritanerne, De Sanddru, Pacifisterne, Intelligentsia og Skytsenglene

    Svar

  23. Puritanerne, De Sanddru, Pacifisterne, Intelligentsia og Skytsenglene

  24. Uhh jeg har kigget på den før, den ser super god ud!! Elsker sådan nogle film og bøger, har den liggende på lydbog men har ikke fået lyttet til den endnu, det skal jeg snart! De fem fraktioner er Puritanerne, De Sanddru, Pacifisterne, Intelligentsia og Skytsenglene.

  25. De fem fraktioner er: Dauntless (De frygtløse), Abnegation (De uselviske), Erudite (De intelligente), Amity (De fredelige), Candor (De ærlige).

  26. Puritanerne, Sanddru, Intelligentsia, Pacifisterne og Skytsenglene,
    eller som jeg husker dem ved: Dauntless, Amity, Eritude, Abnergation,Candor. Jeg er nu mest glad for de engelske betegnelser

  27. Lækker konkurrence! De fem fraktioner er; Abnegation, Erudite, Dauntless, Amity og Candor🙂

  28. Utrolig lækker give-away! De fem faktioner hedder Abnegation, Erudite, Dauntless, Amity og Candor, eller på dansk; Puritanerne, De Sanddru, Pacifisterne, Intelligentsia og Skytsenglene.

Skriv et svar

