Nail Art March 20 – Daisy

Jeg er lidt bagud, men jeg gør hvad jeg kan få at komme tilbage på sporet med denne challenge.

Dag 20 var Daisy, og jeg vidste med det samme, at jeg ville re-create mit daisy-design fra 2011 (Se HER)
Til denne mani har jeg brugt OPI Ogre the top blue og akrylmaling.
Jeg er virkelig ikke god til blomster designs, men man bliver jo kun bedre af at øve sig. Og jeg blev super glad for dette. Synes de er så fine!
________________________
I’m a little behind, but I’m doing the best I can to get back on track with this challenge.

Day 20 was Daisy, and I already knew that I wanted to re-create my daisy design from 2011 (Check it out HERE)
For this mani I used OPI Ogre the top blue and acrylic paint.
I’m really not good at floral designs, but You’ll only improve by practicing. I’m super satisfied with this. I think its so pretty!

1

2

3

8 Comments on “Nail Art March 20 – Daisy

Skriv et svar

