IsaDora Coral Reef

Hej!

I dag vil jeg vise en lak som jeg købte da jeg var på sommerferie i Sverige sidste år. Den er fra IsaDora’s forår/sommer kollektion 2013 og hedder Coral Reef.
Jeg prøvede lige da jeg havde købt den, og var bestemt ikke vild med den. Den blev fjernet lige så hurtigt den var kommet på.
For lidt tid siden prøvede jeg den så igen, fordi jeg tænkte, at det simpelthen ikke kunne være rigtigt, at jeg ikke brød mig om den. Det er stadig ikke min yndlingslak, men synes faktisk at den er okay. Jeg kan bestemt bedre lide den end jeg kunne sidste år.

Og ja, dette er selvfølgelig fra da jeg havde min anden negleform😀
________________
Hi!

Today I want to show you a nail polish that I bought last year when I was on summer vacation in Sweden. This polish is from IsaDora’s spring/summer 2013 collection and it’s called Coral Reef.
I tried it just when I got it, and I really didn’t like it. It was quickly removed again.
Some time ago, I wanted to try it again, because I thought it couldn’t be right, that I didn’t like it. It’s still not my favorite nail polish, but I think it’s okay. I definitely like it better than last year.

And yes, this is from when I had my other nail shape… obviously😀

1

3 Comments on “IsaDora Coral Reef

Skriv et svar

