Coewless nail polish blog 4 YEARS!

Hej allesammen!

Idag er en meget særlig dag for mig! Det er FIRE ÅR siden jeg besluttede mig for at lave en negleblog. Fire år siden jeg tænkte “Hey, lad mig lige prøve det her”. Og hvilke dejlige fire år det har været med at have denne blog. Der er ikke en dag jeg fortryder, at jeg besluttede mig for at oprette bloggen.
Jeg har ikke noget spændende at vise idag. Istedet vil jeg bare bruge anledningen til at snakke om denne hobby og mine fire år med neglelakker!🙂

Jeg startede, som I nok kan forstå, den 18. Marts 2010. Mit første indlæg lød noget ala ”Denne blog bliver en blanding af billeder af dagens neglelak, ønskelister over neglelakker jeg ønsker mig osv. Det skal nnok blive rigtig sjovt og spændende.”
Dengang havde jeg selvfølgelig ingen rigtig anelse om hvad neglelakverden bestod af. Jeg kunne bare godt lide at have neglelak på! Kort efter jeg oprette bloggen, købte jeg mine første OPI’er og China Glaze’er. Jeg købte et par fra Alice in Wonderland kollektionen og Up and away kollektionen (som til denne dag stadig er min yndlingskollektion!) Ikke så lang tid efter begyndte jeg at eksperimentere med en smule nail art. Jeg havde købt en masse two way nail art pens og børster fra ebay. Selvom jeg selvfølgelig ikke var specielt god til at starte med, så er jeg faktisk ret imponeret over, mit første forsøg med mine two way nail art pens.

Jeg er rigtig rigtig glad for, at jeg fandt ud af, at man kunne lave nail art med akrylmaling, for det gjorde mit liv en del lettere. De var lidt svært at styre i starten, fordi jeg blandede det med for meget vand. Men efterhånden begyndte det at gå bedre, og jeg synes jeg har ret godt styr på det nu😀

Jeg kan ikke beskrive hvor meget det glæder mig, at jeg gik ind i denne hobby. Jeg synes virkelig det er den fedeste hobby. Jeg har altid sagt, at dette er noget jeg gør for mig. Det er noget jeg elsker at sidde og nørkle med. Selvom jeg nogle gange bruger maange timer på et noget nail art, så hygger jeg mig med det, og jeg elsker at sidde og gøre det så perfekt som muligt. Selvom det er noget jeg gør for mig, så er det bestemt noget jeg elsker at dele med Jer og alle dem der følger mig på instagram. Jeg synes det er fantastisk med alle de søde kommentarer folk kommer med, og samtidig er der så mange fantastiske idéer at få på et sted som instagram.
Der er heller ikke noget bedre for mig, end når flk har ladet sig inspirere af de manicurer jegg selv har brugt tid på at lave. Det er fantastisk at se, at nogle synes det er så flot, at de også gerne selv vil have det på deres negle. Jeg smiler altid helt op til ørerne når jeg ser at folk poster af manicurer inspireret af mig. Jeg elsker det.

Det har været fire dejlige år, og jeg har lært rigtig meget. Det er sjovt at se tilbage på hvor jeg startede, og så se hvor jeg er nu. Jeg synes selv (ikke for at lyde selvglad, men altså) at jeg er blevet rigtig god, men der er bestemt ting jeg gerne vil blive bedre til. Jeg vil f.eks gerne ære at lave realistiske ansigter (det kommer no aldrig til at ske… men det er heller ikke fordi jeg øver mig. Gider simpelthen ikke faile) og så vil jeg lære at lave flotte blomster-manicurer. Jeg kan ikke lave blomster whatsoever! Ligemeget hvor meget jeg prøver så bliver det bare ikke godt.

Fire gode år. Lad os håbe på fire mere, ikke!? Eller i hvert fald mange. Jeg tror i hvert fald ikke, at dette er noget jeg bliver træt af lige foreløbig. Det har trods alt været fire år, og det er altså pænt lang tid😀
_____________
Today is a very special day for me! It’s been FOUR YEARS since I decded to make a nail polish blog. Four years since I thought “Hey, let me try this”. And what lovely four years it has been with this blog. Not a day goes by where I regret making this blog.
I don’t have anything exciting to show you today. Instead I’m just going to write a bit about this hobby and my four years in it.

As you might have figured out, I started this blog on March 18 2012. My first post sounded something like; “This blog is going to be a mix of pictures of the days nail polish, wishlists and more. It’s gonna be fun and exciting.”

That time I really had no idea about what the nail polish world consisted of. I jyust liked wearing nail polish. Shortly after making the blog, I bought my first OPI and China Glaze polishes. I bought a couple from the Alice in Wonderland collection and the entire Up and away collection (which to this day is still my favorite collection!) Not that long after, I started experimenting with a little bit of nail art. I bought a lot of two way nail art pens and brushes from ebay. Even though I wasn’t that good, I’m still pretty impressed with my first try with the Two way nail art pens. But I’m really happy I found out that you could use acrylic paint for nail art, cause that made my life easier. It was a bit difficult at first, cause I always mixed it with too much water. Men as time went by, it started to work better for me… and I think I got it under control now😀

I can’t describe how happy I am, that I got in to this hobbby. I really think it’s the coolest hobby. I always said, that I do this for me. It’s something that I love to sit with. Even though I sometimes spend a looot of hours on some nail art, I really love doing it, and have fun with it.I love making it as perfect as I can.
Even though it’s something I do for me, I also really love sharing it with you and those who follow me on instagram. I think it’s fantastic with all the sweet comments people leave me, and it’s so amazing getting inspiration for nail art on a place like instagram.
There’s nothing better, than when someone has been inspired by one of my manis that I myself spend a long time makng. It’s fantastic seeing people who like my work, also wanting something like it on their nails. I always smile from ear to ear when I see manis inspired by me. I love it!

It’s been four lovely years, and I’ve learned alot. It’s fun to look back on where I started, and see where I am now. I think (not to sound like I’m bragging) that I’ve become pretty good, but there’s still some things I want to learn. I really want to learn hwo to do realistic faces (that probably won’t happen… cause I’m not practicing. I just don’t want to fail). I also really want to do floral nails. I can’t make floral nails whatsoever! When ever I try it just doesn’t turn out good.

Four great years. Let’s hope for four more, right? Or a lto at least. I don’t think this is something I will get tired off. It has been four years now… and hat is a pretty long time😀

8 Comments on “Coewless nail polish blog 4 YEARS!

  1. Congratulations, I love seeing ur nail art grow too.

  2. Et stort tillykke med de 4 år!!🙂
    Du ér super dygtig og derfor er din blog jo også kendt udover landegrænsen – så der er absolut intet selvglad over at du synes du er dygtig!!!🙂
    Normalt læser jeg jo blogs for at blive inspireret til designs jeg vil prøve selv. Bare ikke lige her! Jeg kommer ALDRIG til at kunne gengive noget af dit! Men jeg er dybt imponeret og fuld af respekt for dit arbejde. Så det er pga wow-faktoren jeg er fast læser :-p

  3. Congratulations, dear! I’ve been following you for over two years, maybe more, and I’m happy to have found you and your nail art. Keep inspiring us with your amazing nail arts and creativity!

  4. Congratulations for these wonderful four years, your very talented and in your work it shows that you are having fun and love everithing what you do! I wish you manny manny more years of blogging and keep inspiring us with your lovely work!

  5. Du er helt bestemt en af de dygtigeste til nail art jeg kan komme i tanke om! Din fantasi er utrolig og alle de detaljer du laver er bare så flotte! Tillykke med de fire år!

  6. Mange gange tillykke.🙂 Elsker at følge din blog, selvom jeg ikke vil sige at jeg bliver inspireret, for det du laver er “totalt out of reach”, men jeg nyder at se på det. Sørg nu for at fejre dig selv og bloggen på behørig vis = køb nogle nye lækre lakker.🙂

  7. Congrats!!! Your nail art is a great inspiration, so I’ll definitely will copy one of your designs in the future! Thinking tribal nails or fair isle patterns… Loved your video tutorials, btw!
    Please keep inspiring us all with your fantastic nail art for the years to come!

Skriv et svar

