NOTD – Illamasqua Scorn

Tænk engang… min nye negleform holdt kun i to uger, og så blev jeg træt af den. Jeg kunne godt lide, at kanterne ikke var skarpe, som de plejer at være med mine squares, men det var bare så svært at file dem så de så ens ud. Så igår klippede jeg dem helt ned, så jeg kan begynde på et par friske firkantede negle. Så de er virkelig korte nu. Men det er godt at være tilbage til de firkantede.

Lige efter jeg havde klippet dem, havde jeg behov for at tage en fed lak på. Jeg valdte en sort, som jeg ikke har fået vist på bloggen før. Det er Illamasqua Scorn. Det er en super fed lak, for den er ikke shiny, og den er ikke mat. Synes den er rigtig cool. Og så kan jeg nu godt lide sort lak på korte negle.

Dette et to lag uden top coat.
Og ja, jeg burde nok få mig en ridge filler, det kan jeg godt se.
____________
Would you believe(“the same old story, it never bores me, though I’ve heard it all before”.. sorry, had to do that!)… my new nail shape lasted two weeks, and then I got tired of it. I liked how it was not sharp at the edges, how my squares are usually, but they were just so hard to shape so they looked alike. So yesterday I cut them down, so I can start a fresh hand of square nails. So they are really short now. But it’s nice to be back to square.

Right after I cut them, I wanted to polish them with a cool polish, so I chose a black that I haven’t shown on the blog before. It’s Illamasqua Scorn. It’s a super cool polish, cause it’s not shiny, and not matte. I really love it. And I do love a black polish on short nails.

This is two coats, no top coat.

1

2

3

5 Comments on “NOTD – Illamasqua Scorn

  1. super fed farve- det er fedt, at den ikke er helt shine og ikke er helt mat. og er helt enig; synes sort er vildt fed til korte negle!

  2. Har du set OPI 4 in the Morning? Den minder lidt om, og de er begge super fede!🙂
    En god ridge filler er Essie Fill the Gap!😉

Skriv et svar

