NOTD – Snakeskin reverse spamping

Forleden dag fik jeg lyst til at prøve reverse stamping. Reverse stamping er hvor man lader sit stamping mønster blive siddende på sin stamper (eller på et stykke plastik) og farver mønsteret med de farver man vil have. Derefter kan man tage et lag top coat på, og når det er tørt, har man et lille klistermærke, som næsten fungerer som en slags nail decal. Super smart.
Jeg valgte at lave en gradient over min mønster. Ja, man kunne have valgt at lave en almindelig gradient, og bare stampe sit mønster ovenpå, men jeg ville prøve dette. Og det fungerede ret godt. Selvfølgelig er der nogle fejl nogle steder, og jeg var da også nødt til at rette en smule med en pensel og akrylmaling men ellers synes jeg det fungerede rigtig godt, og jeg er rigtig vild med manicuren!

Min base er Essie Mint Candy Apple (som ikke rigtig kan ses). Ellers har jeg brugt Sally Hansen Palm Treat, Color Club (no name) og China Glaze Papaya Punch.
_______________________________

The other day I wanted to try reverse stamping. Reverse stamping is where you let your stamping pattern sit on the stamper (or a piece og plastic) and color the pattern with the colors you want. After that you can put on a layer of top coat, and when that’s dry, you have a little sticker, that works kinda like a nail decal. Really clever.
I chose to do a gradient over my pattern. Yes, you could just chose to do a regular gradient and stamp on top, but I wanted to try this. And It worked quite well. Of course there are some flaws, and I did have to fix a bit with a small brush and acrylic paint, but other than that it worked well, and I really like this mani!

My base is Essie Mint Candy Apple (you can’t really see it). Other than that I used Sally Hansen Palm Treat, Color Club (no name) og China Glaze Papaya Punch.

And finally a sunny day so I could take pics! YAY!!

4

1

3

2 Comments on “NOTD – Snakeskin reverse spamping

Skriv et svar

