NOTD – IsaDora Dragonfly

Forleden dag modtog jeg tre lakker fra IsaDoras forårskollektion Ray of Light. Hele kollektionen består af lyse, perlemors/iridescent farver. Neglelakkerne er meget lyse gennemsigtige farver, fyldt med shimmer.
Først var jeg lidt bekymret for, om jeg ville kunne lide disse farver, for de er meget sheer, og har aldrig været helt vild med denne slags finish. Men med flere lag, synes jeg faktisk, at det er rigtig fint. På mine billeder af Dragonfly har jeg fire lag på. Men mindre lag er også fint, hvis man bare vil have en lille smule farve på neglene.

Jeg valgte at prøve Dragonfly først, fordi det er den mest specielle af de farver jeg modtog. De andre er lyderød/korale. Dette er en super sart lysegrøn. Som sagt er dette fire lag, og som man kan se, er der stadig lidt Visible nail line. Men jeg synes ikke det gør noget.
Man kan også snilt lægge denne over en grøn-lig lak, for at give den et fint shimmer-look!

Jeg har igen prøvet at tage nogle billeder indenfor. De viser farven på lakken ret godt.
Jeg har planlagt en mani med denne lak (Og måske de to andre jeg har modtaget) Men den bliver nok først laver når det bliver forår og solen kommer frem igen!

(Det skal lige siges, at jeg er vild med navnet. Dragonflies/guldsmede er et af mine yndlingsdyr!)
_______________________

The other day I recieved three nail polishes from IsaDoras spring collection Ray of Light. The entire collection consists of light, perly/iridescent colors. The nail polishes are very light sheer colors filled with shimmer.
At first I was a little worried that I wouldn’t like these colors, cause they are very sheer, and I’ve never been crazy about this finish. But with more layers, this actually looks really pretty. On my pictures of Dragonfly I have on four layers. But less layers is also pretty, if you want just a little bit of color on the nails.

I chose to try Dragonfly first, cause it’s the most special of the colors I recieved. The others are pink/coral. This is a super light green. As mentioned, this is four layers, and as you can see, there is still visible nail line. But I think its okay.

Once again I tried taking some pictures indoors. They show the color of the polish pretty well.
I planned a mani with this polish (and maybe the two other polishes) Men that will probably be when it’s spring and the sun comes out again!

(I have to say, I love the name of this polish. Dragonflies are one of my favorite animals)

3

2

1

4 Comments on “NOTD – IsaDora Dragonfly

  1. coucou ma belle sa fait un petit moment que je n’ai rien publier sur mon blog. La raison de tout cela? lol j’ai créer ma chaine youtube sur le maquillage les ongles, la beauté…. si sa t’intéresse d’allez voir voici le lien : http://www.youtube.com/channel/UCLgUY_hL6QkFmHudbs6seBw (creationgles makeup)
    N’hésite pas à t’abonner à ma chaîne sa me fera plaisir. Si tu veux passer l’info sur ton blog pas de soucis😉 sa m’aidera à bien commencer et me lancer !
    Je te fais de gros bisous et merci d’avance !

Skriv et svar

