NOTD – Icy water marble

HEJ!

Jeg elsker water marbles. Jeg synes de er så cool, og jeg beundrer virkelig dem, der kan finde ud af det.
Jeg selv er virkelig ikke god til det, men jeg øver, for jeg vil rigtig gerne lave flotte water marbles. For mig er det sværeste at finde lakker der gider sprede sig i vandet, og som ikke tørrer før man kan nå at tegne sit design. Det er i hvert fald det jeg bruger længst tid på, at finde farver.
Igår tog det også lang tid, men jeg fandt da nogle farver jeg synes var rigtig fine sammen, og som faktisk spredte sig fint i vandet. Nu skal jeg bare lære at dumpe mine negle ned de rigtige steder, så der kommer et flot design på.. for dem jeg har lavet nu, er jeg ikke rigtig tilfreds med. Kun tommelfingeren, som sjovt nok var den første jeg lavede. (intet billede desværre)
Jeg må bare blive ved med at øve mig.

Farver brugt: Base: Ciaté Ferris Wheel. A England Tristam, China Glaze Sunday Funday og OPI Rumple’s Wiggin’
_______________

HI!

I really love water marbles. I think they are so cool and I really admire people who can do it.
I’m really not good at it, but I’m practicing, ’cause I really want to get good at it. For me, the hardest part is finding polishes that’ll spred in the water, and polishes that doesn’t dry before you can draw your design. That’s always what I spend the longest with, finging colors.
Yesterday it really took a long time as well, but I found some colors that I thought were pretty together and polishes that actually spred out in the water. Now I just have to learn to dump my nails down the right places to get a good design.. ’cause the ones I made, I’m really not satisfied with. Only the thumb, and funny enough, that’s the first nail I made.(no pics)
Just gotta keep practicing I guess.

Colors used: Base: Ciaté Ferris Wheel. A England Tristam, China Glaze Sunday Funday and OPI Rumple’s Wiggin’

1

2

9 Comments on “NOTD – Icy water marble

  1. Dame! De er jo for sindssygt flotte, du giver mig virkelig lyst til at forsøge marbling igen!

  2. Jeg synes nu du gør et ualmindeligt smukt arbejde! Water marbles er ganske enkelt hammer svære🙂
    Desuden vil jeg egentlig bare lige fortælle, at Sally Hansen laver nogle fantastiske lakker til water marbles. Jeg synes klart de gør arbejdet meget lettere🙂

  3. Rigtig flot begynder forsøg Eva !
    Uh, jeg vil også snart kaste mig ud i at prøve at lege med det😉

    Godt nytår🙂

Skriv et svar

