2013 – Favorite nail art

Året ville ikke blive rundet ordentligt af, hvis ikke jeg også fik vist mine yndlings negledesigns fra 2013. 2013 har vret et super fedt år med hensyn til min nail art. Jeg synes virkelig, at jeg har forbedret mig i løbet af året. Jeg startede dog året ud med en af mine absolutte yndlings manicurer til dato, mine Harry Potter våbenskjold, som jeg stadig er super stolt af. Jeg har tænkt mig at lave dem igen her ti januar/februar, for jeg har bestemt forbedret mig siden starten af år 2013, så jeg vil gerne prøve at lave det igen.
Jeg synes virkelig jeg har fået lavet nogle flotte manicurer, og udfordret mig selv med nogle designs der har været mere krævende end jeg lige havde troet da jeg startede.
Jeg er super stolt. Det er svært for mig at vælge mine absolutte favoritter fra i år, men nogle af dem der er i toppen er nok; mine pokémon negle, mine blå fair isle negle og mine Harry Potter negle.

Jeg glæder mig til år 2014. jeg håber på, at jeg kan få blogget noget mere. jeg indrømmer gerne, at jeg har været lidt doven her på det sidste, så næste år vil jeg været bdre til at få smidt nogle indlæg på bloggen!

2013 best

7 Comments on “2013 – Favorite nail art

  1. ONG This is stunning! You are amazingly talanted! I enjoyed your manicures this entire year and I can’t wait to see what you will come up with this year!❤

  2. Du kan bestemt også tillade dig at være stolt! Hold nu på du er dygtig🙂 Tak for en inspirerende blog. Ville kun blive glad for flere indlæg🙂

  3. Oh my GOD!!!! I mean these designs… I’m at loss for words! You are absolutely amazing and talented! Why haven’t I seen your work before (I came because of Vic and Her Nails “copycat” post). I’m a follower!!!!

Skriv et svar

