Summer Neon Gradient

Da jeg i sin tid (i starten af juli) var I berlin med min skønne veninge Josefine, havde jeg lavet neon gradient negle. De holdt ikke vildt længe, men flotte, det var de. Det synes jeg i hvert fald. Jeg faldt lige over et billede som jeg faktisk synes var ret fint. Det er jo altid vildt svært at fange neons på billeder, men dette viser ret godt farverne på min gradient.

Gradienten er lavet med Color Club lakker. Jeg ved ikke hvad de heder, men de er duper flotte!

neongr

9 Comments on “Summer Neon Gradient

Skriv et svar

