NOTD – Chanel Magic

Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg ret godt kan lide Chanel neglelakker. Jeg er vild med deres smukke flasker, farverne og konsistensen af lakkerne.
Da jeg så Chanels FNO (Fashion’s Night Out) kollektion for i år, var jeg næsten ved at dø. Ej, det er vidst en stor overdrivelse, men jeg vidste i hvert fald, at jeg måtte have begge lakker. Lakkerne hedder Magic og Cosmic, hvilket stort set beskriver mig. Jeg er vild med magi og universet. Og Magic er navyblå.. som er min yndlingsfarve. Som jeg skrev på instagram, denne kollektion kunne lige så godt have været kaldt Eva, for den ER mig.

Idag vil jeg vise Magic, som er en meget mørk navyblå creme lak. Den er super flot. Som sagt er den meget mørk, og kan til tider se sort ud, men i det rigtige lys kan man se den smukke blå farve.
Jeg er vild med den. Jeg synes det er en super flot farve. Konsistensen på lakken er skøn, og rigtig let at arbejde med.
Her er det to lag med top coat. Meget shiny. Selv uden top coat.

3

1

2

4 Comments on “NOTD – Chanel Magic

Skriv et svar

