NOTD – Sally Hansen Amber Ruby

Jeg går i øjeblikket og venter på en pakke fra Dance Legend, som indeholder deres nye multichromes. Men forleden kunne jeg simpelthen ikke vente med at få lækker duo/multichrome på neglene, så jeg greb fat i den fantastiske Sally Hansen Amber Ruby. Jeg har vist den på bloggen før, men en skønhed som denne kan vidst godt vises en gang til.

Denne lak er indbegrebet af efterår. Den har alle de rigtige farver. Den er bare fantastisk. Og jeg fik så gode billeder af den… så vær beredte på lidt billed-spam.

Her er lakken lagt over et lag sort.

Sally Hansens Nail Prisms, som denne lak er en del af, er for længst udgået, men lakkerne kan stadig findes på ebay!🙂

2

9

7

8

1

duo

5 Comments on “NOTD – Sally Hansen Amber Ruby

  1. That is stunning, how have I never seen it before! Beautiful polish. Also I thought I’d mention that your twitter account may have been hacked, there are spam DM’s being sent from it, you may need to change your password🙂

Skriv et svar

