NOTD – IsaDora Wine Crush

Forleden dag fik jeg en skøn pakke ind af døren. Jeg er altid spændt når jeg får pakker fra IsaDora, og hold da op, jeg blev overrasket over at se tre af deres nye Sugar Crush lakker for efterår/vinter. Jeg troede ikke allerede de var udkommet, så det var en dejlig overraskelse.

Og OMG, IsaDora har virkelig lavet nogle flotte lakker! Jeg er helt vild med IsaDora’s Sugar Crush linje, og havde helt sikkert håbet, at de ville fortsætte linjen, og det er jeg så glad for at de har gjort. Farverne i efterårs/vinter kollektionen er simpelthen så smukke! Heldigvis modtog jeg tre af de flotteste fra kollektionen (efter min mening) men der er vidst nogle jeg skal ud og købe selv, for de er bare alle så flotte!
Idag vil jeg vise Wine Crush, som jeg kastede min kærlighed på lige da jeg så den. Altså.. det er en bærfarve.. sugar crush.. med vildt mange fine farver i. Så bliver det altså ikke bedre.
Lakken består af så mange fine farver, men basefarven er en slags rødlig lilla. Jamen altså, denne lak er for lækker.
Og den er også helt fantastisk med top coat. Det er helt vanvittigt. Jeg har desværre ikke nogle billeder, men bare stol på mig. Den er helt fantastisk med top coat ude i solen. Så skinnende!

Det var lidt svært at fange de fine farver i lakken. Men de er der, og det kan bestemt ses i virkeligheden!

IsaDoras Efterår/Vinter Sugar Crush kollektion kan købes nu!🙂

6

1

2

3

5

4

Lakken er tilsendt til anmeldelse

3 Comments on “NOTD – IsaDora Wine Crush

Skriv et svar

