Lynderella – When the moon was a star

Da jeg sidst modtog pakke fra Wenche (NorwayNails… det burde I vide by now ;D) var det helt fantastisk at se en af mine største lemmings in pakken, nemlig Lynderella When the moon was a star. Det er en lak jeg længe har sukket over, men som jeg aldrig troede jeg ville eje. Men Wenche var så sød at sende den til mig, og jeg er hende evigt taknemmelig. 

Jeg ved stadig ikke helt hvilken lak jeg skal parre den med for at få det bedste look. her er den lagt over Essie Aruba Blue (ARUBA BLUE!) med et lag mat top coat over. Og jeg synes det er super fint!!
Mine negle var lige blevet klippet her, så de ser virkelig grimme og korte ud. Det er lidt synd for sådan en fin mani.. men sådan er det.
Glæder mig til at prøve den igen, men en anden base.. og på længere negle.

Lynderella kan købes på Norway Nails Husk at bruge koden COEWLESS10 for at få 10% af din ordre!
Norway Nails på facebook: https://www.facebook.com/NorwayNails

2

1

Lakken er tilsendt til anmeldelse

One Comment on “Lynderella – When the moon was a star

Skriv et svar

