The New Black – Haze Ombre set

For lidt tid siden fik jeg nogle lakker fra The New Black. Dette er et af deres ombre sæt. Dette er det lilla som hedder Haze.
Farverne er super fine. Det er lidt sjovt, at der er en shimmerlak i blandt (den helt mørke er med shimmer) men man lægger egentlig ikke mærke til det når den er på neglene sammen med de andre. Jeg synes det er et rigtig fint sæt, og farverne passer utrolig godt sammen… hvilket jo også er meningen, når det nu er et ombre sæt.
Lakkerne er rigtig gode at arbejde med, på trods af at der er minilakker. Børsten har en fin størrelse, og konsistensen på lakkerne er rigtig god. Her har alle lakkerne fået to lag med top coat.
Jeg har desværre kun et billede, for det var hvad jeg nåede at tage (eller, jeg fik taget flere, men de var ikke gode)

The new black kan købes på http://www.the-new-black.com/
Tjek også deres facebook: https://www.facebook.com/TheNewBlack.Europe

1

Sættet er tilsendt til anmeldelse

One Comment on “The New Black – Haze Ombre set

Skriv et svar

