WYFNP – Chanel Azuré

WYFNP – Wearing your favorite nail polish

Jeg er begyndt på en ny ting. Eller det vil sige, dette er første gang jeg viser det på bloggen. Forleden dag på Instagram, spurgte jeg folk hvad deres yndlingsneglelak var. Hvis det var én jeg havde i min kolektion, var det min næste mani. Og det er noget jeg har tænkt mig at fortsætte med.
Der er tit dage hvor jeg ikke ved hvad jeg skal tage på neglene, så dér har jeg tænkt mig at tage en eller andens yndlingsneglelak på. Egentlig havde jeg tænkt mig, at hver mani skulle være med et lille twist, altså noget nail art eller design af en slags, og det kommer måske også til nogle. Til denne har jeg ikke gjort det.

Den første yndlingsneglelak, som jeg havde i min kollektion, var Chanel Azuré.. hvilket passede mig helt fint. Så kunne jeg få den afprøvet på alle neglene.
Her har jeg lagt den over et lag sort neglelak, fordi jeg er vild med hvordan duochromelakker popper over en sort base. Min top coat trak en smule i lakken, så hvis det ser en smule underligt ud ved neglebåndende, så er det derfor.

3

2

1

One Comment on “WYFNP – Chanel Azuré

Skriv et svar

