Cypern mani #3 – YSL Fuchsia neo-classic og Chanel Azuré

Den sidste mani jeg nåede at have på i Cypern var En YSL Lak og en Chanel lak.. sammen! Jeg lavede bare en enkelt accent nail med chanel, bare fordi.. jeg havde lyst.
YSL lakken hedder Fuchsia neo-classic og er en næsten neon lyserød lak. Den er ikke helt skrigende nok til at være en neon efter min mening.. men tæt på.Den er i hvert fald super fin, og skøn i konsistensen. Jeg parrede den med Chanel Azuré, og det var første gang jeg fik den prøvet. Super fin, helt bestemt.
Jeg ved ikke helt hvor godt disse to lakker går sammen, men jeg synes nu, at det fungerede ret godt på e eller anden måde ;D

1

2

Skriv et svar

