Lilypad Lacquer – Raspberry

Dette er et planlagt indlæg. Jeg er på ferie i denne uge, så hvis jeg ikke svarer på kommentarer er det derfor. Jeg synes ikke bloggen skulle stå stille mens jeg er på ferie, så jeg har planlagt lidt indlæg til Jer, som I kan hygge jer med at læse og se mens jeg hygger mig på stranden i Cypern😀

Dette er min første lak fra indiemærket Lilypad Lacquer, og hold da op, jeg blev gladeligt overrasket. Dette er sådan en flot neon lak! Jeg er altså virkelig imponeret af mange af de indielakker jeg har prøvet. De er jo fuldstændig lige så gode som alle de store mærker. Denne lak var helt fantastisk i konsistensen, og børsten var rigtig dejlig.
Her har jeg lagt lakken over min ombre manicure, så jeg kan ikke sige hvordan lakken er alene. Jeg brugte to lag over min ombre mani, og der var sådan set fint. Der var nogle steder hvor man kunne se lidt igennem, men det var ikke slemt.
Farven på lakken er også bare så fin. Det er en lidt mørkere lyserød neon, og jeg elsker den! Så.. neon! (Det er altid svært at tage billeder af neons, men billedet er ligner godt nok. Lakken er dog lidt mørkere)
Jeg har desuden haft denne lak på tåneglene siden jeg fik den for lidt over en måned siden. Så flot!

Lakken kan fås på Norway Nails på Husk at bruge koden COEWLESS10 for at få 10% af prisen når I handler hos Norwaynails


1

Lakken er tilsendt til anmeldelse

Skriv et svar

