IsaDora Pink Crush

Dette er et planlagt indlæg. Jeg er på ferie i denne uge, så hvis jeg ikke svarer på kommentarer er det derfor. Jeg synes ikke bloggen skulle stå stille mens jeg er på ferie, så jeg har planlagt lidt indlæg til Jer, som I kan hygge jer med at læse og se mens jeg hygger mig på stranden i Cypern😀

Idag vil jeg vise en af IsaDoras Sugarcrush. Dette er en jeg modtog fra IsaDora for et godt stykke tid siden. Jeg fik fire af dem, og har selv købt et par stykker. Faktisk er der kun to lakker fra den kollektion jeg ikke har, men det er fordi jeg ikke rigtig synes jeg behøver dem😀
Denne hedder Pink Crush (meget passende navn).Først troede jeg slet ikke den ville være mig, for egentlig synes jeg ikke meget om farven. Og da lakken stadig var våd, og ikke havde tørret til den ”sukker-agtige” overflade, synes jeg ikke om den. Men da den var tørret og jeg havde haft lakken på i et stykke tid.. ja så blev jeg ret glad for den. Jeg synes den er super fin. Ikke de bedste billeder, men fin er den. Rigtig prinsesse lak!

1

2

Lakken er tilsendt til anmelselse

4 Comments on “IsaDora Pink Crush

Skriv et svar

