Fødselsdags-manicure!

I går var det min 21-års fødselsdag, så selvfølgelig havde jeg lavet fødselsdagsnegle. Jeg ville have vist dem igår, men.. jeg havde lidt travlt med at have fødselsdag😉

Som altid skulle der flag på neglene.. i hvert fald på nogen af dem. Det er en tradition, og den bliver ikke brudt, selvom det nu nogle gange kunne være fint med en “almindelig” flot mani på sin fødselsdag. Men flagene er kommet for at blive. Jeg laver dem dog ikke på alle neglene. Det er lidt overvældende og der skulle være plads til noget andet.

I år besluttede jeg mig for at lave noget nail art. Jeg har lavet balloner, kage og en gave og så en masse konfetti, fordi det ellers så lidt halv-kedeligt ud på den hvide baggrund.
Den røde lak er YSL Rouge Pop Art og den hvide er en mini Wet n Wild.

Jeg har også lavet en lille collage med mine forrige flag-manicurer. Dette er femte år det er flag på neglene. Egentlig ret imponerende😀
Der er også et billede med mine nye spiderman-kop som jeg fik i fødselsdagsgave af min søster. Hun kender mig for godt ;D

1

2

ccc

10 Comments on “Fødselsdags-manicure!

  1. It’s amazing to see the progression over the years – your nail art is amazing and you can see the difference. I hope you had a lovely birthday x

  2. amazing ! your skills don’t stop to grow, and that’s so cool to see you’re becoming more and more talented!

Skriv et svar

