NOTD – Pink ombre

1

Jeg havde lyst til at lave noget simpelt, så jeg har lavet min første ombre. Jeg har brugt nogle lyserøde fra Wet n’ Wild som jeg vandt fra en konkurrence. Det er minilakker, og så vidt jeg kan se, har de ikke nogle navne. Men fine er de. Der var også to andre lakker i sættet, men disse passede bedst sammen da de alle har creme konsistenser. Jeg kan desværre ikke huske hvad sættet med lakkerne hed, da jeg har smidt pakken ud.
Jeg synes i hvert fald, at dette er super fint!

Jeg fik også nogle flotte billeder synes jeg. Et af dem er vent på højkant, for jeg synes det var bedst at beskære det. Ved ikke helt om jeg synes om at det vender den vej. Billedet er pænt, det ser måske bare lidt mærkelig ud at det vender den vej?

4

5

2

3

7 Comments on “NOTD – Pink ombre

  1. Det passer slet ikke til din blog med det billede på højkant, nej😀
    Når jeg skal poste billeder der er på højkant, indstiller jeg bare kun bredden af billedet til at være det samme som bredden på de andre – så bliver det meget højt istedet, men det ser helt sikkert bedre ud!
    (Nu ved jeg ikke hvor meget du har styr på sådan noget, men jeg tilføjer bare en width=”800″ som attribut i billedets html. Det skal så passe til bredden af dine andre billeder ^^)

    Det er sjældent man finder lakker hvor forskellen er konstant imellem dem, så de kan bruges til ombre, men disse er virkelig flotte sammen!🙂

Skriv et svar

