NOTD – Sims Nail Art

Forleden da lavede jeg Sims negle. De er lavet til en konkurrence hvor man skulle lave “spil-negle” så siden sims er det eneste spil jeg spiller, så tænkte jeg, at jeg ville lave det.

Jeg besluttede mig for at lave en negl til hvert simsspil, sims 1,2,3 og 4 (som udkommer næste år)
Min mani er inspireret af dette billede som jeg synes er rigtig sjovt; http://www.giantbomb.com/images/1300-2481603/

Umiddelbart efter jeg havde lavet dem, synes jeg rigtig godt om dem, men efterhånden kan jeg se flere og flere fejl, og det irriterer mig. Det irriterer mig også, at de er pænere i virkeligheden.På afstand i virkeligheden er de faktisk rigtig gode.
Jeg kan simpelthen ikke lave skygger i ansigter. Det er SÅ svært. Det er vidst noget jeg må øve mig på. Det sværeste var dog alligevel logoerne, som jeg faktisk synes jeg er sluppet ret godt afsted med. Især Sims 2 logoet er jeg glad for, og det er heldigt, siden Sims 2 er mit yndlingsspil🙂

Min base er IsaDora Glamour White og resten er akrylmaling. Manicuren er sluttet af med et lag mat top coat fra OPI.

1 (2)

2

 

Lakken er tilsendt til anmeldelse

17 Comments on “NOTD – Sims Nail Art

  1. Maria.. det er da også fest😛

    Men helt klart smukke.. Sims 2 er også “THE SIMS GAME” for mig. Har desværre ikke installeret det i øjeblikket.

  2. Your are probably the most talented nail artist ever, this is soooo impressive! How can so small drawings be so detailed???😮

  3. shut up!!!!! WOW!
    How can you achieve such detail!? Girl, you’re too amazing! :))

  4. I love the detail, you are a very clever nail artist. I’ve always wanted to do The Sims nails, but I was just going to do the PlumbBob, ha ha.

  5. You did a fabulous job! You shouldn’t be so hard on yourself – you’re very talented! I too love The Sims 2 best. I used to play all of the games on my PC with my younger sister for hours! I got Sims 3 but it just lags on my Mac & I haven’t had a chance to even play it.😦

  6. Amazing! This is definitley one of the coolest things I’ve ever seen when it comes to nails.

Skriv et svar

