NOTD – Sally Hansen Fuzzy Coat Fuzz-sea

I dag har jeg en ret sjov lak at vise. I går fik jeg nemlig to af Saly Hansens nye Fuzzy Coat lakker ind af døren, så jeg måtte selvfølgelig lige ptøve den ene.
Jeg var ikke sikker på, at jeg ville kunne lide dem, for jeg er ikke til barglitter. Nu ved jeg heller ikke om man direkte kan galde dette barglitter. Det er i hvert fald mat og meget småt.. men lad os bare kalde det barglitter for nemhedens skyld.

Denne her Fuzzy Coat hedder Fuzz-Sea og består at blå og gule “glittere” i en klar base. Her viser jeg lakken over Isadora Miami Blue, både med et lag og med tre lag for at vise effekten. Jeg synes det ser rigtig sødt ud på begge måder, men jeg er især med det enkle men spændende look et lag giver!

Sally Hansens Fuzzy Coat kommer i seks fine farver. De kan fås fra uge 37 til en pris på 89,95 kr. Kollektionen er limited edition og forhandles ind til december.

1

2

Lakken er tilsendt til anmeldelse

7 Comments on “NOTD – Sally Hansen Fuzzy Coat Fuzz-sea

  1. hvordan mærkes lakken? selve navnet får mig til at tænke på Ciaté velvet, men det ved jeg ikke om er tilfældet🙂

    • Uden top coat har det bare en ru følelse. Jeg tror bare navnet Fuzzy coat er givet fordi det netop ligner en “fuzzy coat”🙂

  2. Må jeg spørge hvorfor din blog hedder Coewless Polish? Undrer mig over hvad Coewless er for noget😉

    • Det må du i hvert fald. Coewless er ikke noget. Det er bare et brugernavn min søster fandt på i sin tid da jeg skulle bruge et brugernavn til en hjemmeside, og det har bare hængt ved. Så nu er jeg bare begyndt at tænke på “Coewless” som indbegrebet af mig. Coewless er bare mig ;D

      • Nå okay! Det er også et ret finurligt navn😀

Skriv et svar

