Foxy Paws – The Spell

1

Foxy Paws The cpell er opkaldt efter Alfabeats sang The Spell. The Spell er en sort lak med runde og hexagonglitter i forskellige farver. Der er både rød, lilla, blå og guld. Der er småt glitter og stort glitter. Det er en ret interessant kombination af farver, og jeg kan godt lide at glitteret er forskellige størrelser.
Jeg har her lagt The Spell over et lag Essence Black is Black (en sort creme). Jeg har lagt et lag The Spell over. Jeg synes det var lidt tricky at få glitteret placeret ordentligt med børsten, så noget af glitteret har jeg placeret enkeltvis for at give neglene et “ensartet” look. Jeg har desuden lagt en mat top coat over, da jeg er vild med hvordan det ser ud med mat top coat. Jeg kan også rigtig godt lide det med almindelig top coat, det er bare svært at tage billeder, så jeg har kun et billede med glossy top coat.
Men det er virkelig en fin lak. Den er rigtig festlig!

Foxy Paws Facebook: https://www.facebook.com/Foxypawspolish

2

3

Lakken er tilsendt til anmeldelse

4

5

10 Comments on “Foxy Paws – The Spell

  1. I’m in love with this polish. I love the way you placed the glitter, it really gives it a neater look🙂

Skriv et svar

