Nail Art July – Match OOTD (+ Tutorial!)

Ja, jeg er allerede bagud med denne challenge, men sådan er det (og nu skal jeg endda på ferie, så jeg kommer til at være tre bagud.. arh).
Dag 5 stod på temaet “Match OOTD” altså match outfit of the day. Jeg render normalt ikke rundt i tøj.. eller jo, i hyggetøj, leggings og t-shirt, fordi jeg har sommerferie og ikke gider tage ordentligt tøj på. Men fordi jeg skulle lave negle, tog jeg ordentligt tøj på. Jeg tog min fine sweater fra Romwe på, og min fine nederdel fra H&M på.
Og så lavede jeg negle der matchede.
Jeg lagde Ciaté Pepperminty på lille, lange og pegefinger, og lagde et lag OPI The man with the golden gun over, fordi der er guld pigge på skuldrene af min sweater. Jeg lagde Illamasqua Scorn på tommel og ringefinger. Og så har jeg lavet svaler på de sorte negle. Matchy matchy.
Jeg prøvede at tage et outfitbillede med mine negle på, men det blev sku ikke så godt.. og jeg undskylder hvor meget fnuller der er på nederdelen ;D

2

4

3

1

5

Ciaté Pepperminty er tilsendt til anmeldelse

11 Comments on “Nail Art July – Match OOTD (+ Tutorial!)

  1. Amazing, thought the bird was a stamping plate🙂

  2. Everytime I see goldleaf on turquoise I am like: YEEEEAH, must try. But then I forget. So I pinned this beauty on my nailspiration board ^^ maybe now I’ll remember!

  3. Uh…. Så flot! Hvor har du fået fat i man with the Golden gun”?🙂

  4. Hvordan får du kanten så lige ved neglebåndene?
    Du er for vild!

Skriv et svar

