Nail Art July – Ice Cream (+Tutorial!)

Okay okay, jeg indrømmer at dette måske er snyd, men det gør ikke noget, vel?
Dag 7 af nail art july var Ice Cream.. og jeg har ikke nået at lavet noget. I stedet har jeg hevet frem fra gemmerne. 
For et godt stykke tid siden lavede jeg disse negle med en video til. Men jeg fik det aldrig postet, fordi jeg ikke blev så tilfreds med det. Jeg lavede endda to versioner, dette er version 2. Version 1 havde forskellige is(farver) på hver negl (og det er det man kan se i videoen) men jeg er vidst kommet til at slette billederne til version 1. 

Dette er lavet med både neglelak og akrylmaling. Jeg startede med at lave det dryppende is med neglelak, og begyndte så at lave skygger og detaljer med akrylmaling.. det er mig, kan ikke lade ting være simple. Altså..

Egentlig synes jeg ikke dette er lige så slemt som da jeg først lavede det. Jeg tror også jeg var heldig at finde nogle okay billeder🙂

Videoen er lidt underlig, for jeg havde kun få klip, så den er lavet lidt mærkeligt. Den hopper lidt frem og tilbage mellem negle med forskellige farver, men det var de eneste klip jeg havde. Men forhåbentlig kan man følge med den alligevel🙂

I morgen smutter jeg til Berlin med min veninde, og jeg er først hjemme fredag, så der kommer ingen indlæg i et lille stykke tid. 
Hvis jeg får tid poster jeg min Berlin mani i morgen!🙂

1

3

2

3 Comments on “Nail Art July – Ice Cream (+Tutorial!)

  1. Your nail arts are beautiful. I discovered your blog few minutes ago but I decided in 1 second to start following you.
    Compliments!

Skriv et svar

